سفارش تبلیغ
صبا ویژن



جاسبی: مدیران دانشگاه آزاد سربازان گمنام امام عصر هستند - شماره سیزده






درباره نویسنده
جاسبی: مدیران دانشگاه آزاد سربازان گمنام امام عصر هستند - شماره سیزده
مدیر وبلاگ : دوره سیزده[9]
نویسندگان وبلاگ :
سید رضی شاهمرادی (@)[1]


این وبلاگ رسما به فرد فرد بچه های دوره سیزده دبیرستان مفید دو تهران تعلق دارد و قرار است محلی باشد برای پی گیری و بحث در مسائل سیاسی چرا که این موضوع از نظر تعدادی از دوستان مهم ارزیابی شده. البته این به آن معنی نیست که جایی برای مطالب دیگر وجود ندارد! در کل این وبلاگ مکانی برای هر مطلبی است خارج از مسائل دوره و البته با در نظر گرفتن ادب و احترام و هر آنچه شرع و عرف بر آن حکم می کنند... :: فعلا برای ثبت مطالب، متن خود را برای من ای میل کنید...
تماس با نویسنده


عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
جاسبی: مدیران دانشگاه آزاد سربازان گمنام امام عصر هستند - شماره سیزده


لوگوی دوستان

وبلاگ فارسی

آمار بازدید
بازدید کل :11342
بازدید امروز : 1
 RSS 
خودتان انصاف بدهید. خودتان نظر بدهید. هر کاری می کنید بکنید! فقط لطفا خودتان آن کار را بکنید...

زمان انتشار خبر :یکشنبه، 31 شهریور 1387 - 12:56:47 AM

:: عبدالله جاسبی گفت: دانشگاه آزادشجره طیبه و از افتخارات انقلاب اسلامی است و مدیران و کارکنان این دانشگاه سربازان گمنام امام عصر (عج) در سراسر کشور هستند.

به گزارش رجانیوز به نقل از ایسکانیوز: جاسبی گفت: وقتی که دانشگاه کار خودرا دریک ساختمان استیجاری از خیابان اسکندری آغاز کرد هیچ وقت این پیشرفت ها را تصور نمی کردیم.

وی ادامه داد: ما با صفر مطلق امکانات فعالیت خود را آغاز کردیم و از ابتدا کار عده ای همیشه می خواستند مانع فعالیت و توسعه ما باشند.

وی با اشاره به حمایت های امام (ره) (فکر کنم تاکید امام بر قسمت اسلامیش بوده!!؟) از این دانشگاه گفت : ما استراتژی فعالیت خود را ازامام(ره) گرفته ایم و ایشان خود فرمودند که پیشنهاد رفسنجانی پیشنهاد خوبی است و بروید این دانشگاه را توسعه دهید.

جاسبی دو روز قبل در حاشیه افتتاح چند طرح در دانشگاه آزاد یاسوج نیز درخصوص بازداشت معاون وی درخصوص پرونده مربوط به زمین های حصارک، ضمن تأیید بازپرسی از معاون خود گفته بود: بازداشتی در کار نبوده و معاون این دانشگاه تنها مورد بازپرسی قرار گرفته است.

وی افزوده بود: افرادی که این شایعات(الله اکبر از این روو!!!) را رواج می دهند سخت در اشتباه هستند و همه کسانی که می خواهند این دانشگاه را در اختیار زمین خواران قرار دهند زمین‌گیر خواهیم کرد.

درخصوص این پرونده جاسبی نیز با دستور مستقیم آیت الله شاهرودی رئیس قوه قضائیه احضار شده و 23 مهرماه باید با حضور در دادسرا پاسخگوی اتهامات باشد.(قضیه ی قصب با ضرب و شطم زمین های آقای هادوی که فیلم های مستند آن در نماز جمعه پخش شد... من فیلمش رو گیر اوردم.در این فیلم حمله ی چماق داران و لودر ها به خانواده ی آقای هادوی که همگی زن ودختر بودند و همچنین تخریب منزل ایشان توسط بلدوزر مشهود است. لازم به ذکره که آقای هادوی در اوایل انقلاب دادستان کل کشور بودند! هر کی فیلم رو خواست بگیره ازم. )

:: من فقط بلند می خندم!

و آرام گریه می کنم...

شما چه می کنید؟



نویسنده » دوره سیزده . ساعت 5:21 عصر روز سه شنبه 87 مهر 2