سفارش تبلیغ
صبا ویژن



یک سوال!؟ - شماره سیزده






درباره نویسنده
یک سوال!؟ - شماره سیزده
مدیر وبلاگ : دوره سیزده[9]
نویسندگان وبلاگ :
سید رضی شاهمرادی (@)[1]


این وبلاگ رسما به فرد فرد بچه های دوره سیزده دبیرستان مفید دو تهران تعلق دارد و قرار است محلی باشد برای پی گیری و بحث در مسائل سیاسی چرا که این موضوع از نظر تعدادی از دوستان مهم ارزیابی شده. البته این به آن معنی نیست که جایی برای مطالب دیگر وجود ندارد! در کل این وبلاگ مکانی برای هر مطلبی است خارج از مسائل دوره و البته با در نظر گرفتن ادب و احترام و هر آنچه شرع و عرف بر آن حکم می کنند... :: فعلا برای ثبت مطالب، متن خود را برای من ای میل کنید...
تماس با نویسنده


عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
یک سوال!؟ - شماره سیزده


لوگوی دوستان

وبلاگ فارسی

آمار بازدید
بازدید کل :11349
بازدید امروز : 8
 RSS 

دو سه تا سوال، دو سه سالیه که ذهنم رو مشغول کرده...


جواب های مختلفی برای این سوال از افراد مختلف شنیدم! ولی طرح این سوال فی نفسه چه بسا ضروری به نظر برسه...

سوال اینه: آیا آقای خاتمی(سید محمد) بعد از دو دوره ریاست جمهوری ای که به خاطر همه هست و با شکایت و غرولند و اعتراض و متاسفانه حتی فحش و ناسزای بسیاری از مردم چه موافق و چه مخالف (منظور از موافق و مخالف کسانی هستند که در ابتدا با او موافق یا مخالف بودند. مثلا کسانی که به او رای دادند و ندادند...) به پایان رسید و خستگی و از نفس افتادگی جریان اصلاحات را تا یکی دو سال و زمین گیر شدن اصلاح طلبان را در مجامع عمومی تا همین اواخر ( منظور: رای نیاوردن اصلاح طلبان در انتخابات های اخیر) به دنبال داشت، باز هم از محبوبیت یازده سال پیش برخوردار است؟ و آیا اگر به عرصه انتخابات بازگردد، باز هم همه ی آن بیست و سه میلیون ایرانی و همه ی آن شبکه های ماهواره ای ( که بعد از آن چند سالیست به فحاشی به ارکان اسلام و نظام می پردازند) به حمایت از او می پردازند؟

و سوال آخر! آیا اصلاح طلبان مملکت ما به این نتجه نرسیده اند که برای اصلاح روش های نادرست موجود در کشور و برای جلب اعتماد هم وطنان خود مجبورند ابتدا به اصلاح خود بپردازند!!؟

یه سوال جا موند!!

آیا آقای احمدی نژاد محبوبیت خود را واقعا در ایران (و نه در تهران) از دست داده است؟!!

امید وارم به این سوالات با حسن نیت (و نه از روی تعصب...) پاسخ داده شود.

 



نویسنده » دوره سیزده . ساعت 8:0 صبح روز سه شنبه 87 آبان 7